Новини
Новини
Після успіху попереднього бронювання, присвяченого нумерованому випуску кабріолета Новий 500 «La Prima», представленого в березні минулого року в Мілані, тепер уже розпроданого, лінійка Новий 500 розширюється другим випуском «Launch Edition».
Новий 500 «La Prima» хетчбек – який вдало поєднує в собі нову «електричну і екологічно стійку» душу третього покоління 500 з безпомилковим дизайном і увагою до деталей символу Fiat, характерною для кращих автомобілів «Made in Italy». Нова лінія ще більш м’яка і округла, ніж у попереднього покоління. Новий 500 «La Prima» зберігає знаменитий пустотливий вигляд «Cinquino», символ з унікальною характерною рисою в світовій автомобільній панорамі, який народжує посмішку співучасті і радість для тих, хто кожен день стикається з міським середовищем зі все більш складним режимом руху, а в деяких випадках навіть обмеженим. Коротше кажучи, коли мобільність покликана бути більш стійкою, підключеною і автономною, Fiat 500 знову вступає в гру зі своїм третім поколінням, приносячи дизайн і задоволення від водіння: це не просто революція, але «перевтілення» духу, який може надихати оновлення. Для справжньої революції, насправді, норм і правил недостатньо, потрібно щось знакове і прекрасне: новий Fiat 500. Як це сталося в післявоєнний період, коли перше покоління Cinquino дало життя масовій мобільності, так відбувається і сьогодні з Новим 500 який передає позитивність і радість життя, пропонуючи новий вимір і характер для електричної міської мобільності.
Ціна хетчбека Новий 500 «La Prima», включаючи easyWallbox, становить 34 900 євро, його також можна придбати за програмою «Più by FCA Bank».
Особливості хетчбека Новий 500 «La Prima»
Хетчбек Новий 500 «La Prima» характеризується вишуканим панорамним скляним дахом, справжнім «вікном в небо», яке дозволяє наповнити пасажирський салон світлом, підвищуючи комфорт водіння і покращуючи самопочуття на борту. Крім того, задня частина кузова характеризується класичною кришкою багажника і зовсім новим спойлером, тепер більш вираженим, що підвищує аеродинамічну ефективність. Три ексклюзивних кольори кузова, натхненні фундаментальними елементами природи, доступні для покупця нового хетчбека Новий 500 «La Prima»: зелений Ocean Green (на слюдяною основі), натхненний морем; сірий Mineral Grey (металік) натхненний Землею; і блакитний Celestial Blue (тришаровий) – небом. Всі вони прикрашені фарами full led, 17-дюймовими дисками з алмазною обробкою і хромованими вставками на вікнах і боках і внутрішньою обшивкою з екошкіри, яка обволікає передню панель і сидіння.
Дизайн хетчбека Новий 500 «La Prima»
Знаменитий силует автомобіля підкреслюється профілем салону і характерним нахилом задньої частини кузова, що є унікальною особливістю моделі 500. Простора кабіна – результат продуманого дизайну даху – привела до застосування більшого заднього спойлера, який сприяє аеродинамічним характеристикам автомобіля, збільшенню автономності та, звичайно, ще більш динамічному зовнішньому вигляду.
Двері багажного відсіку більш вигнуті, пропонуючи збільшений простір. У той же час вони підтримують чисті лінії, які роблять автомобіль дуже елегантним. Ділянка над місцем для номерного знаку має хромовану поверхню, а також новий логотип FIAT. Остання деталь: горизонтальні лінії від кришки багажника переходять до світильників, збільшуючи візуальну ширину автомобіля.
Найкращі можливі рішення для запасу ходу, заряджання і водіння
Запас ходу і час зарядження акумулятора – це два важливих питання для клієнтів. Запас ходу Нового 500 до 320 км в циклі WLTP завдяки літій-іонним акумуляторам, встановлена потужність яких становить 42 кВт-год.
Щоб оптимізувати час зарядження, Новий 500 забезпечує fast charge (швидке зарядження) постійним струмом до 85 кВт, що дозволяє перезарядити акумулятор за дуже короткий час. Наприклад, для запасу енергії, достатньої для проїзду в міських умовах 50 кілометрів – більше, ніж необхідно в середньому щоденному використанні – будуть потрібні всього 5 хвилин. І завжди, завдяки fast charge, ви можете зарядити акумулятор до 80% зарядки всього за 35 хвилин. Роз’єм «Combo 2», розташований на задній правій стороні автомобіля, дозволяє заряджати як змінним, так і постійним струмом, і являє собою інтелектуальну розетку, оскільки він дозволяє вводити дані про графік зарядження і забезпечує зворотний зв’язок про стан зарядження автомобіля. Крім того, було вирішено запропонувати рішення також для підзарядки вдома. Новий 500 «La Prima», версії хетчбек і кабріолет, включають в себе easyWallbox, систему зарядження, яка дозволяє підключатися до домашньої мережі. Воно було розроблено компанією ENGIE Eps для FCA і буде продаватися на основних європейських ринках компанією Mopar з нагоди запуску моделі. Це просте рішення, доступне і кероване через Bluetooth, яке – без необхідності будь-якого втручання з боку спеціалізованого персоналу – дозволяє вам відразу ж зарядити свій 500 у себе вдома зарядною потужністю до 2,3 кВт, з урахуванням інших внутрішніх навантажень, активних під час зарядження. Крім того, easyWallbox вже налаштований для підвищення потужності до 7,4 кВт. Модель також оснащена кабелем «Mode 3», який дозволяє заряджати як вдома, так і в громадських місцях до 11 кВт.
Новий 500 оснащений трьома режимами водіння: Normal, Range і Sherpa за вибором в залежності від стилю водіння.
Зокрема, режим Sherpa дозволяє водієві дістатися до пункту призначення шляхом оптимізації доступних ресурсів. Режим водіння Sherpa діє на кілька елементів, максимально знижуючи енергоспоживання автомобіля, щоб точно досягти мети, встановленої на навігаторі або до найближчої зарядної станції. Подібно «гімалайському шерпу», який контролює всю експедицію і направляє її до місця призначення, цей режим руху впливає на різні параметри: максимальна швидкість, обмежена 80 км/год; відгук на акселератор, зменшуючи споживання енергії, і відключає систему кондиціонування повітря і підігрів сидінь (з можливістю для водія активувати їх в будь-який час).
Режим «Normal» – це режим, який максимально наближає водіння до рівня автомобіля зі звичайним двигуном внутрішнього згоряння. Режим «Range», з іншого боку, активує функцію «однопедальний привід». Вибравши цей режим водіння, водій може управляти Новим 500 практично за допомогою тільки педалі газу. Це режим, який максимізує регенеративне гальмування і, отже, запас ходу. У будь-якому випадку, щоб досягти повної зупинки, необхідно натиснути на педаль гальма.
Двигун має потужність 87 кВт, що дозволяє розвивати максимальну швидкість 150 км/год (самообмеження) і робити розгін за 9,0 с 0 до 100 км/год і 3,1 с 0 ДОО 50 км/год.
Автономне водіння 2-го рівня та підключення
Захоплюючий і ексклюзивний, але завжди підключений і технологічний: Новий 500 «La Prima», насправді, оснащений в базовій комплектації автоматичним екстреним гальмуванням, задньої камерою з високою роздільною здатністю; автоматичними датчиками сутінків і дальнього світла; екстреним викликом (ecall) і електричним стоянковим гальмом. Крім того, він використовує системи ADAS (Вдосконалені системи допомоги водієві), які роблять Новий 500 першим автомобілем в сегменті міських автомобілів, оснащеним автономною системою водіння 2 рівня. Технологія моніторингу з передньою камерою контролює все оточення в поздовжньому і поперечному напрямку. автомобіля: система інтелектуального адаптивного круїз-контролю iACC гальмує або прискорюється, звертаючи увагу на перешкоди, з якими вона стикається. Система Lane Centering утримує автомобіль в центрі смуги руху, за умови, що розділові лінії смуги руху правильно зчитуються.
Система Itelligent Speed Assist (Інтелектуальний помічник швидкості), з іншого боку, зчитує виявлені обмеження швидкості і рекомендує водію встановити їх, в той час як система Urban Blind Spot за допомогою ультразвукових датчиків перевіряє сліпі зони і попереджає за допомогою сигналу у вигляді світного трикутника – який з’являється на бічному дзеркалі – якщо є автомобілі, які наближаються. Крім того, система Attention Assist за допомогою попереджень на дисплеї порекомендує вам зупинитися і зробити перерву, коли ви втомилися. Нарешті, датчики з охопленням 360 градусів забезпечують огляд як з дрона під час паркування і при найскладніших маневрах.
У базовій комплектації хетчбека Новий 500 «La Prima» також нова інформаційно-розважальна система UConnect 5: панель управління з 7-дюймовим повноекранним TFT-дисплеєм, 10,25-дюймовим сенсорним радіо-екраном NAV, DAB, Wireless CarPlay / Android Auto і надаються послуги підключення через Uconnect Box і комплекс послуг UConnect Services. Зокрема, третє покоління 500 – це перший автомобіль FCA, оснащений новою інформаційно-розважальною системою UConnect 5 п’ятого покоління, підключеною платформою, створеною для майбутнього, з екраном 10,25 дюйма. Розроблена з метою надання клієнту простого і зручного для користувача інтерфейсу, FCA використовує просту, інтуїтивно зрозумілу і регульовану операційну систему Android Auto. Наприклад, ви можете налаштувати відображення функцій і додатків за допомогою віджетів. Apple CarPlay вже доступна по бездротовій мережі. Система підготовлена для надання того ж режиму також і для Android Auto. Таким чином, Новий 500 пропонує інтеграцію з вашим смартфоном, пропонуючи сенсорний екран високої чіткості, з горизонтальною розгорткою, який ідеально вписується в приладову панель автомобіля, продовжуючи його лінії, і розроблений так, щоб не дозволяти водієві втрачати увагу.
Система Uconnect 5, поєднана з Uconnect Box, на додаток до функції обов’язкового екстреного виклику (ecall) для нових затверджених моделей пропонує клієнту ряд інноваційних послуг зв’язку:
Новий 500, таким чином, з’являється підключеним: він підтримує діалог з водієм всередині і зовні автомобіля, дозволяє заздалегідь встановити маршрут навігації, виконати кондиціонування до вашого прибуття. І як тільки автомобіль буде відкритий, мобільний телефон буде підключений менш ніж за 5 секунд, а також передбачена підзарядка акумулятора смартфона в бездротовому режимі.
Система Uconnect 5 з дисплеєм 10.25” і вбудованим навігатором також має систему взаємодії Natural Language з поліпшеним розпізнаванням голосу, яка дозволяє спілкуватися з автомобілем, перевіряючи параметри, налаштовуючи кондиціонер і вибираючи улюблену музику.
Більша доступність для ширшої клієнтури
Хетчбек Новий 500 «La Prima», як і кабріолет, задовольнить більш широку клієнтуру, яка хоче керувати майбутнім з італійським смаком та вишуканістю. Насправді, версія для запуску є справжнім концентратом стилю і технологій, які націлені безпосередньо на любителів творчості та інновацій «Made in Fiat», але для яких також важлива екологічна стійкість.
Новинки нового попереднього бронювання* щоб керувати майбутнім з італійським смаком та стилем
Щоб бути одним з перших, хто відкриє для себе Новий 500 «La Prima», справжній італійський символ, Fiat запускає нову ініціативу попереднього бронювання, яка буде збирати прояви зацікавленості, не вимагаючи ніякого завдатку, і представляючи нову версію хетчбека разом з кабріолетом.
Ця нова онлайн-ініціатива продовжує свій успішний шлях, розпочатий в березні минулого року, з нагоди офіційної презентації Launch Edition Cabrio, коли було відкрито попереднє замовлення – з завдатком – присвячене першим екземплярам кабріолета Новий 500 «La Prima» Cabrio, зараз більше не доступного. Надзвичайно успішна операція, яка допомогла побачити тисячі проявів зацікавленості на європейському рівні.
З огляду на успіх попереднього запуску, інтерес до Нового 500 і бажання бути серед перших, хто виявив «електричний» символ, Fiat запускає етап 2. Як завжди кілька разів клацнувши мишкою на веб-сайті www.fiat.com, але без завдатку клієнт може зробити вибір з двох кузовів – хетчбек або кабріолет – вибрати колір, зареєструватися і вказати кращого дилера. Унікальна в автомобільному секторі система на основі поштового індексу визначає місцеві екостімули і чисто орієнтовну їх ціну. У будь-якому випадку клієнт повинен перевірити наявність і кількість фактично доступних стимулів, звернувшись на веб-сайти органів влади відповідно до їх сфери компетентності. Як тільки Новий Fiat 500 «La Prima» буде доступний для замовлення, користувач буде в числі перших, з ким зв’яжеться обраний дилер, і, таким чином, зможе, за бажанням останнього, виконати замовлення. Також слід пам’ятати, що вираз зацікавленості не є абсолютно обов’язковим, оскільки він жодним чином не представляє замовлення або продаж і, отже, не матеріалізує процес покупки товарів або послуг або чого-небудь ще, навіть онлайн.
* Послуга доступна лише на деяких ринках.
«Chatting with Fiat» (в чаті з Fiat) в третій серії Лука Наполітано, відповідальний Fiat в регіоні EMEA, представляє хетчбек Новий 500
У мінливому світі, де люди хочуть мати канал зв’язку «без фільтрів», «більш особиста і пряма» комунікаційна стратегія між Fiat і його прихильниками триває.
Інноваційний формат відео «Chatting with Fiat» показує, як Лука Наполітано, глава брендів Fiat і Abarth в регіоні EMEA, неформально відповідає на цікавість шанувальників Нового 500 і переходить до 2 етапу. А в третій серії, глава бренду Fiat повертається, щоб поговорити з шанувальниками бренду зі свого офісу, в штаб-квартирі Fiat в Мірафіорі в Турині.
«Я хотів би скористатися цією зустріччю з шанувальниками Fiat 500, що стала постійною, щоб подякувати їм усім за їх прихильність, цікавість і бажання одними з перших відкрити для себе новий «повністю електричний» автомобіль від Fiat. Я з гордістю повідомляю, що попереднє бронювання, розпочате з презентації кабріолета Новий 500 «La Prima» – номерної версії – мало великий успіх в Європі: і справді, номерна версія більше не доступна! – прокоментував Лука Наполітано, глава брендів Fiat&Abarth в регіоні EMEA, – І сьогодні я представляю попередній перегляд хетчбека Новий 500 «La Prima» і, в той же час, я розповім вам про другий етап попереднього бронювання, – продовжив Лука Наполітано, – . Це розширює вибір Нового 500 з двома версіями хетчбека і кабріолета, і, завжди через систему онлайн-бронювання, ви можете бути в числі перших, хто зможе відкрити їх для себе, на цей раз без завдатку».