Новини
Новини
Елегантність і гармонійність, ексклюзивність і традиції. Fiat 500 і Repetto об’єднують зусилля, щоб дати життя новому спеціальному випуску Fiat 500 від Repetto. Винятковий дует, який веде нас у витонченому танці в світ грації та елегантності.
Залишаючись вірним своєї спадщині, Fiat 500 заново винайшов себе, зв’язавши свою унікальну індивідуальність з популярними провідними брендами. Результатом стали виняткові обмежені серії, які перевіряють нові зв’язки для міського автомобіля: від моди до розкішних яхт і мистецтва, і тепер з модою і танцем.
Спеціальний випуск Fiat 500 від Repetto – сама остання данина поваги культовому Fiat і одна з лімітованих серій, випущених в останні роки з престижними партнерами, включаючи Riva і Guerlain.
Вишуканий, елегантний і високотехнологічний, новий 500 від Repetto катапультує цей символ італійського творчості в майбутнє. Привертає кузов кольору Bordeaux Opera, прикрашений елегантною окантовкою з силуетом танцівниці, панорамний люк на даху, який наповнює інтер’єр світлом, і легкосплавні диски як елемент зовнішнього дизайну.
Усередині зберігається та ж елегантність, з тим же непідвладним часу шармом і вишуканою шкіряною оббивкою Poltrona Frau тютюнового кольору. Інтер’єр кольору слонової кістки чудово поєднується з передньою панеллю кольору Bordeaux Opera.
Fiat 500 поставляється з ексклюзивною подарунковою коробкою Repetto, що містить пару балетних туфель Repetto, брелок для ключів Repetto і ароматизатор Repetto.
Fiat 500 буде поставлятися на вибір з двома бензиновими двигунами і двома типами трансмісії: 4-циліндровий, 1,2-літровий 69-сильний двигун з механічною коробкою передач або 2-циліндровий 85-сильний двигун TwinAir з автоматичною коробкою Dualogic.
Кілька слів про Fiat 500
Запущений в 1957 році, Fiat 500 зарекомендував себе як символ автомобільної демократизації в Італії, а потім знову відкрив себе в 2007 році, представивши нову модель. Це швидко стало глобальним явищем з продажами, що досягають 2 мільйонів одиниць. Fiat 500 продається в більш ніж 100 країнах світу, причому більше 80% продажів відбувається за межами Італії. З 2013 року Fiat 500* є бестселером номер один в Європі з часткою ринку 14,6% на кінець 2017 року.
Успіх постійно зростає: за перші дев’ять місяців 2018 року новий Fiat 500 побив власні рекорди продажів в Європі. З 2 мільйонів одиниць, проданих по всьому світу, більше 200 000 автомобілів були продані у Франції з моменту його виходу на ринок в липні 2007 року.
Одним із секретів цього постійного глобального успіху є постійний розвиток Fiat 500, представлений 30 послідовними спеціальними випусками моделей Fiat, випущеними за останні 11 років. Не випадково Fiat 500 завжди був законодавцем моди.
* Всього для моделей Fiat 500 та Abarth 500.
Кілька слів про Repetto
У 1947 році Роуз Репетто, натхненна своїм сином Роланом Петі, організувала крихітну майстерню по виготовленню танцювального взуття на вулиці Рю де ла Пий в 22 кроках від Паризького оперного театру. Її вмілі та зручні продукти придбали миттєвий успіх. Танцюристи з Франції і провінції Наварра стікалися в магазин, роблячи Repetto синонімом світу танцю.
У 1956 році Бріжит Бардо увійшла в магазин з єдиною метою – знайти туфлі, такі ж легкі, як і demi–pointes, які вона носила, але щоб вони були ще більш привабливими і жіночними. І ось, мадам Репетто створила нові балетні туфельки, використовуючи техніку, прямо навіяну тим, як тапочки прилягають до танцівниці: вшита п’ятка. Перші балетні туфельки Repetto з самого початку стали синонімом елегантності і витонченості.
Сьогодні Repetto як і раніше є бажаною назвою, затребуваною вишуканою клієнтурою як танцюристів, так і шанувальників цього унікального світу. Утримуючи успіх, зберігаючи креативність класичного танцю, працюючи за високими стандартами і з прагненням до досконалості, Repetto тепер вважається розкішним французьким брендом. У Repetto ця розкіш починається в майстернях Дордоні, де панує виняткова майстерність і увічнюється чиста якість.
Постійно переосмислюючи себе, дух Repetto і якість майстерності знаходить відгук у всьому спектрі товарів (взуття, танці, шкіргалантерея, спортивний одяг) і в усе більш захоплюючих і ексклюзивних магазинах.