Новини
Новини
Літо 1958 року. Легкий бриз навколо узбережжя Капрі пестить корпуси розкішних яхт, пришвартованих в гавані. На причалі ексклюзивний 500 Jolly, більш відомий як «Spiaggina», чекає своїх видатних гостей, щоб відправитися в блискуче нічне життя «Dolce Vita». Літо 2018. Саме в день народження Fiat 500 легендарна «Spiaggina» елегантно повертається на найвідоміші європейські курорти. Бренд Fiat представляє нову спеціальну серію 500 «Spiaggina ’58», випущену в обмеженій кількості 1958 одиниць – данину пам’яті про рік народження першої «Spiaggina», яка відрізняється вишуканими елементами дизайну і багатою базовою комплектацією.
Це перший з двох подарунків Fiat, присвячений святкуванню дня народження легендарного маленького автомобіля і 60-річчя його першої спеціальної серії – незабутнього 500 Spiaggina, датованого 1958 роком, який став всесвітньо визнаним символом «Dolce Vita». Крім того, святкування подвійного ювілею також нагадує про таємниці його вічної молодості, а саме, здатності Fiat 500 постійно оновлюватися в спеціальних випусках, не втрачаючи при цьому своєї ідентичності. І для цього особливого подвійного дня народження бренд Fiat також створив другий «подарунок» – емоційне відео, яке «летить» на нотах вічної пісні «Nel blu dipinto di blu» 1958 року. Головним героєм, звичайно ж, є новий 500 «Spiaggina ’58».
Лука Наполітано, глава брендів Fiat і Abarth в регіоні EMEA, пояснює проект наступним чином: «Новий «Spiaggina ’58» – це наш подарунок на день народження Fiat 500 і 60-річчя «Spiaggina». Це справжня «машина часу», наповнена нагадуваннями про епоху Dolce Vita, такими як старовинні логотипи і вантажні колеса, біла лінія краси, кузов в форматі кабріолета і двоколірний інтер’єр. Спеціальний колір тільки для цієї серії: синій Volare Blue. Колір, який повертає нас до 1958 року, на фестиваль Сан-Ремо того року, коли молодий Доменіко Модуньо заром з Джонні Дореллі вперше виконав на публіці «Nel blu dipinto di blu», знамениту пісню, також відому як «Volare», яка стала саундтреком для часів Dolce Vita».
Більш того, два інших італійських центри вишуканості – креативний центр «Garage Italia» і дизайнерська фірма Pininfarina – відсвяткували дворічний ювілей, випустивши на базі Fiat 500C неперевершений шоу-кар «Spiaggina by Garage Italia», який відрязняється унікальними та витонченими рішеннями, що переосмислюють ці неповторні роки на сучасний лад.
Лапо Елканн, голова і креативний директор «Garage Italia»: «Любов с першого погляду, з тих, що проникає глибоко в ваше серце і душу. Це те, що я відчуваю всякий раз, коли я дивлюся або керую Fiat 500. Я закохався в цю машину, коли я був хлопчиком, і, коли я виріс, я був налаштований повернути його знову до життя. Я радий, що його відродження може втілити в життя ту мрію і ті чарівні роки економічного бум у і радості жити по-італійськи. З 2007 року, рік за роком, я завжди уявляв їх собі, і з відкриттям «Garage Italia» нам вдалося розробити безліч унікальних версій, які підтвердили універсальність і актуальність цього автомобіля, який навіть сьогодні є одним з найулюбленіших брендів по всьому світу. Минуло 11 років з 4 липня 2007 року – дня його відродження, і сьогодні, з «Garage Italia», я хотів відсвяткувати і відновити ще один чудовий італійський символ – «Spiaggina by Garage Italia», спроектований та побудований з моїм Центром стилю, який вдалося реалізувати завдяки цінному технічному та інженерному вкладу Pininfarina і підтримці бренду Fiat. Я пишаюся тим, що ми зробили. І я пишаюся тим, що зробив це в Італії, з італійськими компаніями, які просувають нашу улюблену країну по всьому світу. Я впевнений, що ця машина знову змусить фантазувати, мріяти і демонструвати радість життя по-італійськи, яка надихає світ протягом поколінь».
«Креативність і здійсненність, технології та майстерність: відмітні елементи Pininfarina на службі нової ікони дизайну і італійського ноу-хау», – пояснює головний виконавчий директор Pininfarina Сільвіо П’єтро Ангорі. «La Spiaggina» – це досвід, який дозволяє Pininfarina ще раз продемонстрували свої навички в дизайні і своє природне покликання для створення унікальних і ексклюзивних моделей. Пристрасть і увага до деталей дозволили засновнику Пінінфаріна створити версію Eden Roc для адвоката Аньєллі в 50-х роках. Тими ж якостями Pininfarina керувалася і сьогодні при розробці і будівництві Spiaggina, починаючи з комплектації, встановленої «Garage Italia» на базі Fiat 500C. Проект Spiaggina об’єднав компанії та людей, які зробили собі за мету випуск автомобіля не тільки як продукту виробництва, а й як об’єкта естетики».
Нова спеціальна серія Fiat 500 «Spiaggina ’58»
Першим подарунком Fiat до подвійної річниці стала нова спеціальна серія Fiat 500 «Spiaggina ’58», випущена в обмеженій кількості в 1958 одиницях і доступна виключно в комплектації кабріолета, щоб повною мірою насолодитися прекрасним сезоном і чарівністю історії, що залишилася в пам’яті всіх нас. І, як і личить диві з «Dolce Vita», нова спеціальна серія «одягнена» в чудову синію ліврею Volare Blue з бежевим капюшоном, прикрашену білою лінією краси і 16-дюймовими легкосплавними колесами з вінтажним дизайном. Хроматична ексклюзивність, яка посилюється іншими відмітними елементами, такими як бічні молдинги з логотипом 500, хромовані ковпаки дзеркал заднього виду, старовинні логотипи і елегантний хромований шрифт «Spiaggina ’58» ззаду, як «підпис» останнього творіння будинку Fiat.
Інтер’єр має той же клас і елегантність, з оригінальними і автентичними штрихами дизайну. Передня панель в кольорі Volare Blue, що й кузов, з вишуканими двотоновими сидіннями з сірою смугастою основою і верхом кольору слонової кістки. Шикарний інтер’єр доповнюється спеціальними килимками і рульовим колесом зі старовинним логотипом. Нова спеціальна серія «Spiaggina ’58» пропонує найкращі технології зв’язку – вона оснащена в стандартній комплектації сенсорним радіоприймачем Uconnect 7″ HD LIVE, з місцем для Apple CarPlay і сумісною з Android AutoTM, а також навігатором з картами Tom Tom і DAB. Також в стандартній комплектації найбільший в своєму класі 7-дюймовий дисплей TFT, автоматичний клімат-контроль, задні паркувальні датчики, сидіння з регулюванням по висоті, кишені в спинках сидінь. Нарешті, 500 «Spiaggina ’58» поставляються з бензиновими двигунами: 69-сильним 1.2 і 85-сильним 0.9 TwinAir, обидва з сертифікацією Euro6D.
Колекція Fiat 500 стає ще більш багатшою і більш ексклюзивною
Спеціальна серія 500 «Spiaggina ’58» є ще одним доповненням до колекції Fiat 500, яка вже включає вражаючу кількість спеціальних випусків, випущених послідовно за останні 11 років. Проте, Fiat 500 завжди був законодавцем моди, який, залишаючись вірним собі, переглядався з плином часу, пов’язуючи своє ім’я із знаковими брендами зі світу моди, розкішних яхт, мистецтва і спорту, виступаючи в незвичайних для міського автомобіля сферах. Важливі приклади включають в себе стильні випуски Diesel, Gucci і GQ і недавній Collezione в світі моди, приголомшливі Riva і Abarth Rivale, що нагадують про розкішні яхти, оригінальні серії Anniversario і 560 в честь чудового попередника і, нарешті, 500 Mirror, з першокласною системою зв’язку в стилі нового тисячоліття. А сьогодні настала черга чудового 500 «Spiaggina ’58», щоб продовжити історію символу Fiat.
Будучи запущеним в 1957 році і затвердивше себе протягом багатьох років як символ масового володіння автомобілями в Італії, Fiat 500 відродився у 2007 році з дебютом нової моделі, яка незабаром стане глобальним явищем. Його успіх демонструють більш ніж 2 мільйони автомобілів, проданих в більш ніж 100 країнах світу, причому більше 80% обсягів продажів досягнуто на експортному ринку. Успіх, який зробив 500* номером 1 в Європі в своєму сегменті з 2013 року. Цей статус підтверджений протягом перших п’яти місяців 2018 року, завдяки лідерству на 10 ринках (Великобританія, Іспанія, Бельгія, Швейцарія, Португалія, Австрія, Словенія, Угорщина, Болгарія і Хорватія) і місцем в тройці перших в 6 інших країнах (Італія, Німеччина , Франція, Швеція, Словаччина і Румунія). Зростання моделі триває, і вже в перші п’ять місяців 2018 року, на його одинадцятому році, 500-й знову побив свої власні рекорди з більш, ніж 93 000 автомобілів проданих в Європі, відзначивши таким чином кращі п’ять місяців за всі часи.
* всього Fiat 500 і Abarth 500
Спадкоємець символу «Dolce Vita»
Всього через рік після його запуску 4 липня 1957 роки Fiat 500 став справжнім культовим об’єктом після дебюту його першої спеціальної серії 500 Jolly, більш відомої як «Spiaggina» або «пляжний баггі». Побудований Carrozzeria Ghia і заснований на Fiat 500, а пізніше і на версії Giardiniera, цей ексклюзивний автомобіль випускався з 1958 по 1965 рік і продавався в Європі, США і навіть Південній Африці. За ціною в два рази більше, ніж у звичайної версії, особлива морська версія особливо користувалася попитом у найвпливовіших особистостей цієї епохи – включаючи судноплавного магната Арістотеля Онассіса і актора Юла Бріннера – які брали його з собою на яхти або використовували як гольф-кар в своїх заміських маєтках. 500 Jolly можна навіть знайти в особистій колекції автомобілів президента Ліндона Б. Джонсона.
Однією з його відмінних рис була відсутність дверей – лише близько 1965 р. почали використовуватися тоненькі ланцюжки, хоча самим інноваційним аспектом його конструкції були хромовані трубки з боків і уздовж верхньої частини кузова, які підтримували сонцезахисний навіс. Обладнаний 22-сильним двоциліндровим двигуном з повітряним охолодженням, 500 Jolly розвивав максимальну швидкість 105 км/год.
Чудовий відео-подарунок з відчуттям літа
Другий подарунок Fiat – чудове відео, яке віддає данину поваги трьом улюбленим, всесвітньо відомим італійським шедеврам: символічноу Fiat 500, незабутній пісні «Volare» і прекрасному південному італійському узбережжю. На відео показано новий Fiat 500 «Spiaggina ’58», обласканий сонцем і теплим літнім вітром, який проїжджає по італійському узбережжю, відомому своєю кришталево чистою водою, довгими піщаними пляжами і високому стрімкому берегу. Спокусливий рух автомобіля супроводжується мелодією найвідомішої з усіх італійських пісень. Супроводжує спокусливу поїздку найвідоміша італійська пісня: «Nel blu dipinto di blu», також відома під назвою «Volare», яка вперше була виконана Доменіко Модуньо на фестивалі в Сан-Ремо 1958 року. Її виконує група молодих музикантів, над якою височить голос маленької дівчинки співачки, що робить ще більш емоційною зустріч між цими трьома символами «італійської краси», здатної подолати час, кордони і культурні відмінності. Відео було створено креативним агентством Лео Бернетт.
Spiaggina by Garage Italia
Веселощі і безтурботність – це почуття, які викликає шоукар Spiaggina by Garage Italia з першого погляду. Це досягається завдяки типовим літнім кольорам, синьому Volare Blue і і білому Perla White, які відрізняють двобарвну ліврею кузова з обробкою від Garage і відповідну внутрішню оббивку. Даху, точно також як у традиційного «Spiaggina» 60-х років, відсутній, а простір для задніх пасажирів перетворився в щедрий відсік з вбудованим «душем», щоб взяти з собою все необхідне для пляжу. Ця модифікація була можлива завдяки підтримці технічних фахівців Pininfarina, які допомагали співробітникам Garage Italia в проектуванні елементів міцності конструкції, як наприклад задній захисний брус, щоб забезпечити достатню жорсткість корпусу.
Ще ряд деталей роблять останнє творіння творчого центру Лапо Елеканна воістину унікальним у своєму роді. Шоу-кар має опущене навігаційне лобове скло, а вантажна платформа має покриття з коркового дерева з візерунком, що нагадує про настил з тикового дерева на розкішних яхтах.
Два передніх сидіння були замінені на диван, щоб відобразити типовий дизайн автомобілів 1960-х років, прикрашений синьою і білою оббивкою зі шкіри Foglizzo Leather, з водонепроникної обробкою. І нарешті хромована обробка ручок, зовнішніх дзеркал і ковпаків коліс Fiat 500 Vintage 1957 – завдяки їм Spiaggina by Garage Italia іскриться під сонцем.
Від шоу-кара до виробництва дистанція невелика. Автомобіль можна замовити і персоналізувати усіма добавками, які були показані на одиничному екземплярі від Garage Italia, який пропонує можливість заміни переднього лобового скла в базовій комплектації на дефлектор морського типу, подібний встановленому на шоу-карі. Серійний автомобіль може бути оснащений будь-якою версією двигуна, доступною в даний час на Fiat 500. Додаткова інформація доступна на веб-сайті Fiat, у будь-якого офіційного дилера Fiat або безпосередньо у «Garage Italia».