Новини
Новини
Бренд Fiat святкує отримання «Гран-Прі з рекламних стратегій», найважливішої нагороди в Італії щодо комунікаційних систем, вперше перемігши в найпрестижнішому фіналі, а також завойовує два перших місця в категорії і спеціальний приз. Ось такий незвичайний результат вийшов на церемонії, яка відбулася вчора в Національному театрі Мілана і яку як завжди вів П’єро Кьямбретті.
У своєму 31-му випуску престижного конкурсу «Гран-Прі рекламних стратегій» взяли участь найвідоміші італійські та міжнародні рекламні агентства, що працюють в сфері реклами і стратегічних комунікацій. В центрі уваги комунікаційні проекти, присвячені позачасовому Fiat 500. Це справедливе визнання маленького великого автомобіля дому Fiat, який зміг залишитися вірним собі і в той же час нестаріючим, пройшовши через шістдесят років історії та звичок, еволюції моди і суспільства.
На відміну від всіх інших призів, присвячених рекламної індустрії, «Гран-Прі рекламних стратегій» фокусує увагу не на чистій креативності, а на побудові реальних стратегій бренду, які лежать в основі самих творчих концепцій. Конкурс ділиться на категорії, і всі проекти, які перемогли в окремих номінаціях, впливають на присудження фінального призу. Цього року титул категорії Leader-Evergreen і престижний фінальний приз «GrandPrix 2018» дісталися кампанії «Tribute to 500 – Integrated Mktg Communication Campaign», яка складається з проектів: короткометражний фільм «Побачимося в майбутньому», європейський тур «Fiat 500 Forever Young Experience» і відеоролик «Fiat 500-60th Anniversary», який зняв режисер Сайріак Харріс.
Зокрема, короткометражний фільм «Побачимося в майбутньому» – це перший короткометражний фільм, підписаний Fiat, в якому знявся володар премії «Оскар» Едріен Броуді. Режисером працював Аго Паніні для агентства Лео Бернетт, фільм був показаний вперше 4 липня, в день 60-річчя Fiat 500, підкоривши публіку своєю історією, висхідній до Мілану шістдесятих років, воістину місту італійського стилю і дизайну, в грі контрастів між минулим і сьогоденням. Персонаж Адріена Броуді, по суті, виявився перенесеним з шістдесятих років в сучасну обстановку, з якої він не знайомий, що породжує веселі непорозуміння з партнеркою по головній ролі італійською актрисою Ганною Мануеллі. Сполучна ланка між епохою “Солодкого життя” і сьогоднішнім днем представляє Fiat 500 з його успіхом, який триває шістдесят років. Головна героїня, по суті, носить старовинне плаття, але водить чарівний Fiat 500 Anniversary спеціальної серії, який в минулому році відзначав річницю своїх перших 60 років існування. Герой і героїня в один прекрасний день за збігом обставин опиняються разом в Мілані на борту нового Fiat 500 Anniversary, між минулим і сьогоденням, і в цей момент невеликі непорозуміння підкреслюють їх приналежність до різних епох. Але їх об’єднує любов до Fiat 500, символу, здатному об’єднувати покоління завдяки його стилю і нестаріючої впевненості в собі. Короткометражний фільм закінчується тим, що Адрієн Броди повертається додому. «Я сподіваюся знову побачити тебе в майбутньому», – шепоче побажання актор. Останні кадри повертають його на диван і показують пробудження актора, залишаючи сумнів, чи було це в сьогоденні або в минулому, мрія це чи реальність. Одне лише точно, що 500-й зі спогадів і 500 Anniversario є емблемою позачасовий зв’язку та головними героями історії бренду Fiat.
Другий проект – це тур по Європі «The Fiat 500 Forever Young Experience», який був створений агентством Ideal і вже став лауреатом численних міжнародних нагород. Його творча самобутність полягає в тому, що в трьох містах – Каннах, Монако і Мадриді – вдалося відтворити атмосферу 1957 року народження, щоб відзначити 60-річчя Fiat 500, справжнісіньке «подорож у часі». Кожен етап туру був прив’язаний до місцевої культури і обраних місць, і приголомшливо завершився в Мадриді завдяки майже ста акторам і костюмованим статистам, чарівним магазинам в стилі тієї епохи, що представляли деякі блискучі досягнення «Made in Italy» в моді, харчуванні і дизайні, та історичним екземплярам Fiat 500. Але безперечним героєм на всіх етапах проекту «Fiat 500 Forever Young Experience» стала спеціальна серія 500-го, присвячена 60-ій річниці. Наприклад, як кінозірка, він парадно пройшов по набережній в Каннах – французькому місті, відомому своїм Міжнародним кінофестивалем, де його вітали тисячі туристів. Такі ж вітання він отримав на колоритній Віденській площі в Мюнхені, одному з найвідоміших місць в баварській столиці, завдяки невеликому постійному ринку та прилеглій пивоварні Hofbräuhaus. Потім більше семи тисяч відвідувачів заповнили жваві вулиці Калье Хорхе Хуан і Калье-де-Серрано, одного з головних міських розважальних центрів в Мадриді, «висвітлюючи» його спалахами своїх камер і смартфонів, щоб закарбувати автомобіль, випущений в обмеженому і пронумерованому випуску.
Третій проект, включений в кампанію, – це відеоролик «Fiat 500 60th Anniversary» режисера Сайріака Харріса, який був показаний в березні минулого року з нагоди Женевського автосалону на стенді бренду Fiat. Підписався під роботою Сайріак Харріс, відомий англійський аніматор, відомий у всьому світі за його сюрреалістичний і психоделічний стиль, завдяки якому йому вдається створювати чарівні світи. Саме з Женеви почалися святкування 60-ї річниці Fiat 500, «міфу», який вийшов за межі автомобільного світу в інші сфери, нехай навіть завдяки художнім контамінаціям, і став справжнім суб’єктом мистецтва. А завдяки проекту Сайріака Харріса, задуманому Krow Communications, «маленький великий автомобіль» сьогодні також говорить на мові тисячоліть. Зокрема, Сайріак є самоучкою, який, починаючи з простих анімованих GIF на початку 2000-х років, тепер також створює музичні кліпи для відомих художників. Його техніка монтажу породжує фантасмагоричне оповідання, здатне проникливо висловлювати власні ідеї і показувати глядачам розповідь про тривимірному світі в русі.
Нарешті, виграшне відео «Fiat 500 Missing parts» також отримує перше місце в категорії «Лідер-Гнучкість» і спеціальну премію «New York Festivals Special Award 2018», що присуджується американським журі, що складається з власників агенств і художніх керівників. Створений рекламної студією Лео Бернетт і випущений 8 березня 2017 року на Facebook і YouTube, щоб відсвяткувати міжнародний жіночий день і нестардатно подякувати всьому жіночому світові, відеоролик розповідає про взаємини між жінками і світом автоспорту і віддає належне суттєвому технічному вкладу, який вносить прекрасна стать. Неможливо було б їздити на машинах без палива, яке стало більш чистим і безпечним завдяки відкриттям мінеральних каталізаторів американської ученої хіміка Едіт Фланіген. Також жінці ми зобов’язані системою опалення і можемо рухатися без втрати орієнтації завдяки Хеді Ламарр, актрисі і винахіднику, яка проводила фундаментальні дослідження з налагодження системи GPS. Таким чином, практичне, безпечне і комфортне використання автомобіля стало можливим завдяки цим жінкам.