Новини
Новини
Завдяки придбанню Fiat 500 Музеєм сучасного мистецтва в Нью-Йорку (MoMA), бренд Fiat завоював одну з нагород конкурсу «Corporate Art Award 2017». Завдяки цій ініціативі, по суті найулюбленіша машина в історії бренду Fiat, символ, який «автомобілізував» італійців, посол Італії в світі і символ італійського творення став справжнім витвором сучасного мистецтва світового масштабу.
Заснований в минулому році з метою підвищення наочності, визнання і репутації проектів, які пов’язують світ бізнесу з миром мистецтва, конкурс престижних премій «Corporate Art Awards» був організований у співпраці з бізнес-школою LUISS за підтримки Міністерства культурної спадщини, культурної діяльності і туризму Італії, а також асоціації промисловців Confidustria, банківської асоціації ABI, асоціація музеїв Museimpresa і Міністерства закордонних справ.
Цьогорічний випуск, який завершився вчора в Римі церемонією нагородження в Sala Spadolini Collegio Romano, повторив міжнародний успіх 2016 року за участю 80 компаній з 18 країн світу. Глобальний масштаб, який дуже точно відображає особистість самого Fiat 500: понад 80 відсотків продажів доводиться на Італію, при цьому автомобіль є європейським бестселером в своєму сегменті, очолюючи свою категорію в дев’яти європейських країнах і входячи до трійки лідерів ще в семи.
Олів’є Франсуа, глава бренду Fiat і директор з маркетингу FCA, який відвідав церемонію разом з італійським президентом Серджо Матареллой, заявив: «Для нас велика честь отримати цю престижну нагороду. Відчутне визнання того, що Fiat 500 – це не просто промисловий шедевр з 60-річною історією, але скоріше справжній символ італійського творення, який завоював місце в колективній уяві. А його подорож в історії триває і сьогодні з ще більшою силою і усвідомленням його ролі посланника італійської майстерності у всьому світі».
Авторитетна нагорода «Corporate Art Award 2017» є ще одним призом за чудовий Fiat 500, через шістдесят років після його народження. Його придбання постійною колекцією Нью-Йоркського Музею сучасного мистецтва є незаперечним доказом знакового, глобального статусу автомобіля і справжньою даниною його незабутньому стилю. Чарівне «обличчя» Fiat 500 з хромованими вусами і круглими фарами визнане в усьому світі – і надихнуло художників всього світу на те, щоб відображати його в своїх роботах.
Зокрема, модель, придбана MoMA, – це серія 500 F, найпопулярніша версія 500-го, що випускалася з 1965 по 1972 рік. Якщо до 500F додати інші версії (Sport, D, L і R) першого покоління, то в період з 1957 по 1975 р. було вироблено більше 4 мільйонів автомобілів. Слідом за цим безперечно успішним автомобілем народжені в 2007 році автомобілі нового покоління – сьогоднішні 500-і, так само як і їх прославлений предок, відразу виявилися вельми успішними, так як всього за 10 років вони вже знайшли 2 мільйони покупців, а також виграли значний набір призів, включаючи «Автомобіль року» і «Compasso d’oro».
Крім його продажів по всьому світу і численних нагород, Fiat 500 є символом італійського дизайну і виробництва в усьому світі і повністю заслуговує свого місця в колективній уяві, що має значення далеко за межами самої автомобільної промисловості. Цей статус підтверджує вражаюча програма заходів, в якій бренд взяв участь в цьому році, щоб віддати данину поваги 60-річчя Fiat 500. Крім попадання в MoMA і його призу на Corporate Art Awards, Fiat 500 був показаний в першому короткометражному фільмі Fiat «See You in the Future », з переможцем Оскара Едріеном Броуді в головній ролі, і взяв участь в чудовому рекламному турне« 500 Forever Young Tour », в якому знаковий Fiat 500 відвідав одні з найкрасивіших площ Європи. І нарешті, знаковий Fiat також був представлений на марці та монеті, повсякденних, але також колекційних предметах, призначених для нумізматів, ентузіастів Fiat 500 і всіх бажаючих мати в кишені справжній італійський шедевр, який вміє оновлюватися, завжди залишаючись вірним собі.