FCA: зірка Mille Miglia 2016 року
16.08.2017
З 19 по 22 травня буде відбуватися історичнареконструкціягонки Mille Miglia, яка, завдяки знаменитому виразу Енцо Феррарі, отримала назву«найкрасивіший мандрівний музей в світі». Тепер в своєму 34-му виданні, захід буде вітати кілька рідкісних класичних автомобілів Fiat, Lancia і Alfa Romeo з колекції FCA Heritage, нової структури, яка координує всю діяльність компанії в світі класичних автомобілів. Відповідно до традиції, цягонка зі смаком старини–для якої Alfa Romeo є «Автомобільним спонсором» – буде починатися і закінчуватися в Брешії, проходячи через деякі з найбільш яскравих місць в Італії з кульмінаційним моментом в Римі.
Ці рідкісні транспортні засоби будуть супроводжуватися останніми новинками FCA, підтверджуючинерозривний зв’язок між символами минулого і машинами сучасного виробництва. Зокрема, честь відкрити гонку буде надано новому Giulia, найбільш очікуваній моделі року, яка була представлена міжнародній пресі протягом останніх декількох днів. Крім того, гості Mille Miglia 2016 року зможуть помилуватися новою спеціальною серією Lancia Ypsilon Mya, запущеною в середині квітня, яка відрізняється ще більш елегантним і вишуканим стилем, і новим Fiat 124 Spider. Останній є невід’ємною частиною давньої традиції спайдерів виробництва Fiat (представлений на заході Mille Miglia двома уславленими моделями) і має намір захопити симпатії нового покоління завдяки привабливому стилю і винятковим робочим характеристикам. Саме новий Fiat 124 Spider буде стежити за всією гонкою, роблячи спеціальні подорожні нотатки. Нарешті, організатори гонки в Брешії можуть розраховувати на парк нового Giulietta – недавно переробленої моделі Alfa Romeo, яка представляє міцне почуття сімейності з новим Giulia.
Fiat
Стартова решітка буде також вітати два захоплюючих Fiat Spiders з блискучою історією за плечима: 508S 1934 року народження, відомий як «Balilla Coppa d’Oro» і 1100 TV Trasformabile 1955 року. Зокрема, перший отримав свою назву на честь перемоги, здобутої в «Coppa d’Oro del Littorio» в 1934 р.Відрізняючись своїми суцільними бризковиками (в версіїдля Mille Miglia вони відділялися від решти кузова), автомобіль є прямим нащадком Fiat 508 S Balilla Sport 1933 року, двомісного спайдера з кузовом кабріолет і колесами зі спицями. Автомобіль Fiat має передній двигун 995 см3 з бічними клапанами спереду, максимальну потужністю 30 л.с. і карбюратор Zenith 30. Його максимальна швидкість становить близько 110 км/год.
Крім того, слід мати на увазі, що перша модель в лінійці (Fiat 508 Balilla 1932 роки), разом з 500 Topolino 1936 року, була кінцевим результатом довгого шляху, який Fiat зробив на початку 1920-х, коли він компанія вирішила проектувати автомобілі невеликих розмірів, більш легкі, з менш потужними двигунами, які б споживали менше палива і, що найбільш важливо, були б більш доступними за ціною. Ці обставини призвели до народження першого проекту, спрямованого на створення малих автомобілів, відомого як «проект 500». Саме тому першопрохідці Balilla і Topolino мали комерційну назву Fiat 501 і Fiat 509, а пізніше стали називатися Fiat 508 Balilla і Fiat 500 Topolino. Balilla був представлений в 1932 році, і відразу ж до класичних версій седан і торпедо була додана блискуча, елітна версія «spider». Остання стала основою для розробки 508 S Balilla Sport, яка була запропонована в версіях Coppa d’Oro і Mille Miglia, а в наступному році дебютувала версія з більш потужним двигуном 36 к.с.
Другим автомобілем, який бере участь в Mille Miglia 2016, є Fiat 1100 TV Trasformabile 1955 року, чарівний 2-місний і 2-дверний спайдер з хромованою решіткою радіатора, панорамним вітровим склом, сидіннями з регулюванням нахилу і шинами з білими боковинами. Оснащений двигуном 1089 см3 зі збільшеною потужністю 50 л.с. і карбюратором Weber 36, автомобіль досягав максимальної швидкості 143 км/год. Він мав відмінні динамічні характеристики, завдяки використанню передньої підвіски з незалежними колесами і стабілізатору поперечної стійкості, і спереду і ззаду, що гарантувало високий рівень надійності на поворотах і плавність ходу.
Завдяки цим особливостям Fiat 1100 TV Trasformabile часто залучався для спортивних заходів, в тому числі і для Mille Miglia, але завжди з боку приватних осіб, так як тоді не існувало ніякої офіційної гоночної команди Fiat. Важливо також пам’ятати, що Fiat 1100 TV Trasformabile – який був випущений лише в 142 примірниках – є безпосереднім продовженням версії «TV» (Turismo Veloce – швидкий туризм) моделі Fiat 1100. У порівнянні з 4-місцевим седаном 1953, який досяг успіху відразу, версія «TV» пропонувала двигун з більш високою продуктивністю, а також подвійний карбюратор Weber. Останній разом з модифікованою системою трансмісії, забезпечував кращі робочі показники. Крім того, деякі зміни, внесені в кузов – такі як додавання протитуманного прожектора в центрі решітки радіатора, двокольорове лакофарбове покриття, білі боковини шин, сидіння із змінним нахилом і килимки з мокет – безумовно покращували естетику цієї машини, не порушуючи при цьому елегантність дизайну.