Після Італії, Франції та Німеччини «500 Forever Young Tour» прибув до Іспанії
14.08.2017
Після італійського, французького та німецького етапів «500 Forever Young Tour», присвячений 60-річчю Fiat 500, прибув в Мадрид в Іспанію. Всього за кілька днів до фактичного дня народження моделі, 4 липня, тур продовжує відвідування найкрасивіших площ Європи з участю шанувальників Fiat 500 та колекціонерів різного віку. Захоплюючий «500 Forever Young Tour», по суті, є частиною більшого проекту бренду Fiat з відзначення 60-річчя Fiat 500, справжнього символу, вірного самому собі, але завжди сучасного. Міста, які брали участь у Франції, Німеччині та Іспанії, були святково прикрашені і створили чудові сцени 60-х років, завдяки спеціальним декораціям, відданим своїй справі співробітникам і майже ста акторам і статистам. Успіх, підтвердили понад сім тисяч відвідувачів в іспанській столиці, яка була освітлена нібито денним світлом від спалахів фотокамер і смартфонів.
Іспанський етап, який пройшов 22 червня, додатково пожвавив галасливу площу Хорхе Хуан – серце міста і один з головних міських розважальних центрів в Мадриді. Розташований в районі Саламанка, в безпосередній близькості від Золотої милі, цей район останнім часом став справжньою вулицею гастрономії і модних бутиків. Численна публіка, уважна до моди і тенденцій в способі життя, заповнила вулицю Хорхе Хуан з вулиці де Серрано, щоб помилуватися куточком шістдесятих років, присвяченим Fiat 500, який був оформлений під атмосферу шістдесятих років, щоб продемонструвати в найкращому світлі спеціальний випуск Fiat 500, присвячений його 60-річчю.
Прекрасний дизайн і вміння бути завжди модним і сучасним – це два із секретів успіху і вічної молодості Fiat 500, який відчував себе як вдома на жвавих вулицях району. Незаперечною зіркою заходу стала спеціальна серія, яка дебютувала у вишуканому двокольоровому кузові «Dolcevita» з білої тришарової фарби Tri-Coat White в поєднанні з пастельною Pastel Ivory. Ексклюзивна спеціальна серія була зустрінута як кінозірка відвідувачами, що невпинно фотографували новинку разом з історичною моделлю Fiat 500, виставленою поряд з нею, яка відчувала себе абсолютно спокійно між кондитером і продавцем морозива в костюмах шістдесятих, маленьким візком квітів і акторами у ролі папарацці, знаменитих фотографів зірок, які снували всюди в епоху Dolce Vita.
Fiat 500 є бестселером в дев’яти країнах і входить в першу трійку ще в семи, він зберігає ту ж частку ринку протягом 10 років. Міжнародний характер символу Фіата відображає і сам район Хорхе Хуан. Цей район колись був домом для Національного інституту географії Іспанії, і з огляду на його зв’язок з мореплаванням і великими дослідниками він завжди вважався однією з найбільш космополітичних зон Мадрида. Крім того, з відкриттям іспанської економіки в шістдесятих і сімдесятих роках, найбільш важливі міжнародні бренди моди знайшли в цьому районі ідеальне місце для своїх бутиків, надавши йому імідж суперстильного. Сьогодні Хорхе Хуан – це район, що складається з чарівних пішохідних вулиць, де можна прогулятися і помилуватися неокласичними будівлями, і де Fiat 500 прекрасно інтегрувався між елегантністю магазинів і веселощами ресторанів.
Поруч з символом відвідувачі змогли помилуватися 124 Spider America, одним з обмеженого випуску в розмірі 124 автомобілів, який зберігає стиль і дизайн моделі 124 Sport Spider America. Ця ексклюзивна версія в бронзовому кольорі Magnetic Bronze була створена починаючи з Lusso, найбагатшого рівня комплектації в лінійці Spider. Кожен з цих автомобілів має внутрішню табличку з номером на додаток до його сертифікату справжності. Він володіє ексклюзивними стилістичними штрихами і оригінальною класичною зовнішністю, а також щедрим набором естетичних і функціональних особливостей.
Успіх останнього етапу Forever Young Tour знаменує початок зворотного відліку святкових заходів 4 липня, коли Fiat 500 буде грати головну роль у тісному графіку престижних заходів та подій в ознаменування свого шістдесятиліття.