Новини
Новини
Після презентації кабріолета New 500 «la Prima» 4 березня і версії седана 8 червня, сьогодні настає день «D» завершення проекту Nuova 500. У Турині в художній галереї Аньєллі на світовій прем’єрі Олів’є Франсуа, президент бренду Fiat, представляє всю лінійку 500, готову до виходу на ринок, і New 500 3 + 1 «la Prima» Opening Edition, третій «кузов» Нового 500, який буде додано до версій кабріолету і седану.
Ласкаво просимо до 3+1
Стартувавши два роки тому, проект New 500 охопив весь бренд Fiat своїм позитивним зарядом, приносячи з собою енергію і творчий потенціал, рівні тільки тим, що були в 1957 і 2007 роках. Це дозволило дизайнерам і інженерам Fiat заглянути в майбутнє, не упускаючи жодної можливості, і в той же час дати продовження нинішньому успіху 500-го.
З цієї точки зору стало природним створити для автомобіля кілька варіантів «кузова», як наприклад, кабріолет і седан, але не тільки це. Щоб супроводжувати еволюцію клієнтів 500-го, необхідно було піти далі, щоб також відповісти на мінливі потреби клієнта, який виріс і змінив свої звички. Дівчинка чи хлопчик, які промчали на борту 500 вулицями центру міста після робочого дня, сьогодні – це працююча мама або тато, яким важко, маючи одного або декілька дітей, відводити їх вранці в школу перед виходом на роботу, і потім водити днем на танці, на заняття англійської, не нехтуючи своїми особистими справами. Тобто, це клієнт, який став сім’єю і з якому потрібен більш зручний внутрішній простір, але при цьому як завжди «крутий», який може бути тільки у 500-го по його натурі. Ось чому з’явився New Fiat 500 3 + 1. Все нове, все з електроприводом і з ще одними дверима. Але завжди 500.
Дизайнери Centro Stile розробили розумне рішення, яке дозволило зберегти ті ж розміри, що і у версій кабріолета і седана, додавши треті невеликі двері з боку пасажира. Так само, як і перший 500-й 1957 року, який представив навісні двері ззаду – це стало поверненням до витоків моделі у плідному діалозі між минулим і майбутнім. Результатом став новий кузов, який додався до седану і кабріолету, але розміри його залишилися незмінними, не збільшуючи габарити ні на сантиметр.
Треті «маленькі двері» відкриваються проти вітру і, завдяки відсутності центральної стійкі, вбудованої в двері, дозволяє вам легше потрапити на борт, легше завантажувати і вивантажувати громіздкі предмети і швидко і легко розміщувати дитину на задньому сидінні або в дитячому кріслі. Після закриття маленьких дверей немає ніякої різниці з іншими 500: той же стиль, той же розмір. Все це зі збільшенням ваги всього на 30 кг, що не впливає на керованість і витрату палива автомобіля.
Що стосується безпеки, слід зазначити, що «маленькі треті двері» відкриваються лише після відкриття передніх дверей, щоб пасажири ззаду не могли їх відчинити ненавмисно.
З випуском «3 + 1» 500 хоче продовжувати бути на стороні клієнта, який змінив звички і потреби, але не свій смак. Клієнт, який не хоче відмовлятися від краси і чарівності, які приносить із собою 500, і New 500 3 + 1 – це відповідь. Завдяки розумному рішенню з третіми дверима кожен зможе зберегти свої пристрасті, не відмовляючись від стилю і насолоджуючись функціональними можливостями, які може запропонувати New 500 3 + 1.
Стартовий випуск нового 500 3+1 «la Prima»
Новий 500 3 + 1 також як і те, що було зроблено для кабріолета і седана, представлений під час запуску в версії «la Prima» Opening Edition, що відрізняється стилем, ексклюзивністю, технологічністю і можливостями підключення..
Стиль. Це безперечно 500, і тому він не може ігнорувати стиль і увага до деталей. Три кольори для запуску:
Ексклюзивність. Новий 500 3 + 1 «la Prima» відрізняється рядом ексклюзивних деталей: повністю світлодіодні фари в дизайні «Infinity», 17-дюймові двоколірні диски алмазної шліфовки і хромовані вставки на вікнах і з боків. Шкіряні сидіння, передня панель і кермо, монограма Fiat на сидіннях, двоколірне кермо і спеціальна табличка «la Prima» на стійці. Комфортна передня частина: передні сидіння з регулюваннями в шести позиціях, килимки, електрохромне внутрішнє дзеркало заднього виду і датчики паркування з оглядом на 360°.
Технологія. «La Prima» оснащена найсучаснішими доступними системами ADAS:
Крім того, в базовій комплектації є автоматичний кондиціонер, ключ pebble, пристрій швидкої зарядки 85 кВт і кабель Mode 3 потужністю 11 кВт для зарядки вдома або на громадських заправках.
Він також оснащений системою автономного водіння рівня 2, вперше в сегменті міських автомобілів.
Зв’язок. Нова інформаційно-розважальна система UConnect 5: TFT 7-дюймовий дисплей, радіо 10,25-дюймовий сенсорний екран NAV, DAB, Wireless CarPlay / Android Auto, Uconnect Box (телематичний блок, який дозволяє підключати послуги) і бездротовий зарядний пристрій для смартфонів.
Крім стартової версії, комплектація 3 + 1 буде доступна у версіях PASSION і ICON.
Лінійка нового 5oo: ACTION, PASSION і ICON готова зробити революцію в області електромобільності
Просто, повно і змістовно. Ось так представлена лінійка нового 500. Три рівня персоналізації (Entry-Level, Mid-Range and High-End – початковий, середній і високий), що одержали назви ACTION, PASSION і ICON, кожна з яких має конкретне призначення продукту і характеризується високими технологіями, підключеністю і безпекою. А також безліч інноваційного та унікального обладнання в сегменті міських автомобілів.
А оскільки електрична мобільність відповідно до філософії 500 доступна кожному, весь модельний ряд відповідає вимогам нових водіїв: таким чином, Fiat New 500 – це автомобіль, разом з яким можна вступити на шлях змін.
Новий 500 ACTION: демократизація електричної мобільності
Клієнти нового 5oo ACTION це молоді люди, з неспокійним способом життя, повсякденний розпорядок дня яких складається з коротких поїздок, але яким потрібен екологічно безпечний автомобіль, тобто запас ходу для міського використання і відмінна безпека завдяки всім системам ADAS.
Версія ACTION – також ідеальний автомобіль для мілленіалів, які люблять альтернативну мобільність, таку як каршерінг.
Новий 500 ACTION оснащений літій-іонним акумулятором ємністю 23,8 кВтг, який забезпечує дальність дії понад 180 км з циклом WLTP, що перевищує 240 км при використанні в міських умовах. А враховуючи, що в середньому щоденне використання становить менше 50 кілометрів, це означає, що покупець повинен буде заряджати свій New 500 тільки раз за кілька днів.
Одним з важливих питань для клієнтів, які хочуть перейти на електромобілі, є час зарядки, адже New 500 ACTION оснащений системою швидкої зарядки потужністю 50 кВт, що дозволяє зарядити автомобільний акумулятор за дуже короткий час. Наприклад, для запасу енергії, достатнього для покриття добового пробігу (близько 50 кілометрів), потрібно менше десяти хвилин – час сніданку в барі. І знову завдяки швидкій зарядці можна зарядити його в домашньому гаражі вночі завдяки послідовному кабелю MODE 2 (3 кВт) або вдень, перебуваючи в офісі. Роз’єм «Combo 2», розташований на задній правій стороні автомобіля, дозволяє заряджати як змінним, так і постійним струмом, забезпечуючи швидку зарядку. Для зарядки будинку і в громадських місцях замовник також може придбати трифазний кабель MODE 3 потужністю 11 кВт і Wallbox від Mopar.
Розроблений для молодої аудиторії, новий 500 ACTION поставляється в комплекті з усіма системами ADAS, корисними для міської їзди, наприклад, Drowsy Driver Detection – система, яка контролює рівень концентрації водія; система автоматичного екстреного гальмування, Autonomous Emergency Braking, яка також розпізнає велосипедистів та пішоходів; Lane Keep Asssit – система, яка виявляє відхилення траєкторії, попереджає водія попередженням про повернення його на смугу руху та Traffic Sign Recognition – система розпізнавання дорожніх знаків, яка зчитує дорожні знаки та пропонує швидкість, яку потрібно підтримувати. Тоді як в тому, що стосується можливості підключення, New 500 ACTION представляє інформаційно-розважальну систему, розроблену для тих, хто хоче завжди бути на зв’язку. Це «розумне аудіо». Вона складається з смартфона Cradle, ергономічної бази для вертикального і горизонтального розміщення вашого смартфона, з’єднання Bluetooth, через яке смартфон підключається до вбудованих динаміків New 500, і спеціального додатку, яке забезпечує ідеальне використання і взаємодію. Таким чином, смартфон стає центром інфотейнменту в автомобілі.
Що стосується зовнішнього вигляду, ACTION має галогенні фари та 15-дюймові колеса. Всередині саме технологія робить рівень Entry багатим оснащенням, яке до вчорашнього дня знаходили лише на автомобілях вищого сегменту. Починаючи з кнопки автоматичного запуску (Keyless Go), електричного стоянкового гальма (Electric Park Brake) до реконфігуруваного та кольорового 7-дюймового цифрового TFT-екрану перед водієм – який у новому 500 замінив традиційну панель приладів – на якому клієнт може прочитати всю основну інформацію про автомобіль, таку як запас ходу та стан зарядження. Інтер’єр має чорну панель приладів, а сидіння, виготовлені з волокна Seaqual, мають геометричний візерунок Chevron та срібні шви.
Новий 500 PASSION: електрична мобільність стає крутою
Середній рівень Mid New 500 присвячений тим, хто хоче йти в ногу з часом, бажає стабільності та новітніх технологій.
New 500 PASSION пропонує еталонний запас ходу не тільки в сегменті міських автомобілів: до 320 км в циклі WLTP, який збільшується до 460 км, якщо їздити тільки в міських умовах. Він оснащений швидкою зарядкою потужністю 85 кВт, що дозволяє заряджати 80% діапазону від розрядженого акумулятора за 35 хвилин і 50 км – при середньому щоденному використанні – приблизно за 5 хвилин. На PASSION до набору систем ADAS як на ACTION доданий Cruise Control.
Швидке зарядження, але також швидке підключення: смартфон підключається до автомобіля менш ніж за п’ять секунд – час, необхідний, щоб сісти в автомобіль. За запитом зарядження також може здійснюватися по бездротовій мережі, просто помістивши мобільний телефон в гніздо для бездротового зарядження в центральному відсіку поруч з водієм.
Зовні PASSION виділяється своїми 15-дюймовими колісними дисками, виконаними у двоколірному глянцевому покритті, тоді як інтер’єри включають усі послуги, які можна використовувати зі свого смартфона, та нову інформаційно-розважальну систему UConnect 5 з 7-дюймовим екраном, бездротовим Wireless CarPlay / Android Auto для підключених служб через Uconnect Box, набір послуг UConnect, щоб запропонувати клієнтам простий, комфортний та бездротовий інтерфейс користувача та радіо DAB.
На вибір пропонуються два рівня обробки салону: темний з чорною панеллю приладів і сидіннями з волокна Seaqual з візерунком Chevron і срібною строчкою або світлий з білою панеллю приладів і синіми сидіннями також з візерунком Chevron.
Підводячи підсумок, можна сказати, що автомобіль з кращими електричними технологіями і підключенням останнього покоління, який, однак, їздить так само, як і всі інші, простий і справжній, як справжній 5oo. Фактично, як і весь модельний ряд, PASSION оснащений селектором електронного режиму, який дозволяє вам вибирати між трьома режимами водіння – Normal, Range і Sherpa – які можна вибрати відповідно до стилю водіння і потреб.
Двигун має потужність 87 кВт зі 118 к.с., що забезпечує максимальну швидкість 150 км/год (самообмежена) та розгін від 0-100 км/год за 9,0 секунд, а 0-50 км/год за 3,1 секунди.
Новий 500 ICON: вершина лінійки електричної мобільності
New 500 ICON – справжня ікона стилю, технологій, матеріалів і вмісту. Автомобіль, укомплектований всім, відповідно до історії 500, яка вчить, що топові версії лінійки, такі як 500 Riva, завжди були лідерами продажів для Fiat.
Таким чином, 500 ICON – це справжня ікона мобільності з запасом ходу до 320 км в циклі WLTP, який досягає 460 км в міському циклі. Швидка зарядка завдяки швидкій зарядці постійним струмом до 85 кВт.
Також топовою з точки зору бортових технологій є нова інформаційно-розважальна система оснащена 10,25-дюймовим сенсорним дисплеєм «cinerama» з навігатором і системою Uconnect 5. На приладовій панелі розташований сенсорний екран з високою роздільною здатністю, горизонтальним розгортанням і ідеальною інтеграцією в приладову панель автомобіля, оскільки він був розроблений відповідно до критеріїв, які передбачають не відволікання водія, Uconnect 5 також може похвалитися системою взаємодії на природній мові з розширеним розпізнаванням голосу, яка дозволяє вам спілкуватися з автомобілем за допомогою фрази для пробудження «Hey Fiat», контролювати його запас ходу та параметри зарядження, програмувати кондиціонер та вибирати улюблену музику.
Зовні рівень High відрізняється 16-дюймовими легкосплавними дисками з полірованою обробкою, а всередині New 500 ICON стандартно поставляється з усім найкрутішим вмістом, який може запропонувати нова модель. Почнемо з деталі, яка відрізняє його від всіх інших: це пасивний доступ passive entry, що не є революцією, але на міській машині в сегменті А він ніколи раніше не зустрічався. Ще більш відмітною деталлю є чорний камінчик без кнопок, це розумний ключ, який, зберігається в вашій кишені або сумці, зв’язується з автомобілем і автоматично відкриває двері, коли ви наближаєтеся до машини, а потім знову замикає їх простим постукуванням по ручці дверей, коли ви йдете. Ще один прояв поваги нового 500 по відношенню до більш екологічного світу, тому що камінчик зроблений зі спеціального полікарбонату на біологічній основі.
Елегантність і ексклюзивність керували дизайнерами Центру стилю при виборі більш світлих і м’яких відтінків, які характеризують внутрішнє оснащення: приладова панель 500 ICON «body color», тобто пофарбована в той же колір, що і кузов. За запитом на передній панелі та рульовому колесі також доступна надзвичайно вишукана оббивка з ефектом натурального дерева, виконана з веганського матеріалу, а не зі шкіри. Елегантні сидіння з тканини з волокна Seaqual і з візерунком mélange в тонку смужку нагадують італійський костюм «от кутюр». Для оббивки ви можете вибрати один з двох колірних варіантів: темно-сірий, з логотипом 500 і деталями мідного кольору, і світло-сірий варіант в поєднанні з синім «ai borlotti» з сріблястими вставками і логотипом 500.
High-tech і підключеність
При розробці першого електромобіля концерну інженери FCA створили нову структуру навколо електричної силової установки, в яку були інтегровані нові технології управління, безпеки та розваг. В результаті вийшов автомобіль з кращими динамічними характеристиками в своїй категорії, маневрений і приємний в управлінні, зручний, тихий і завжди на зв’язку. При його створенні враховувалась простота використання смартфона, яка була перенесена в автомобільний сектор. Звідси сформувалася технологічна «екосистема» нового 500, покликана допомогти покупцеві на різних етапах використання автомобіля на борту і поза ним, а також зробити його використання простим і інтуїтивно зрозумілим. Метою було перенести на New 500 все системи домашньої автоматизації, які зроблять наше життя простішим і приємнішим: від точки доступу Wi-Fi до голосового сервісу Alexa.
З новою інформаційно-розважальною системою п’ятого покоління UConnect 5 – підключеною платформою, створеною FCA для майбутнього, доступною з екраном 7 дюймів у версії PASSION і екраном 10,25 дюйма в версії ICON – на новому 500 ви можете створити персоналізований інтерфейс, а також використовувати вдосконалену систему розпізнавання голосу, яка активується гучним зв’язком фразою «Hey Fiat». Функції підключення активуються новим блоком UConnect Box, за допомогою якого можна отримати доступ до «UConnect Services» нового 500, наприклад, перетворивши його в точку доступу Wi-Fi, до якої можна одночасно підключити до 8 пристроїв. Ці послуги підключення відносяться до більш високих сегментів, і Fiat вперше робить їх доступними для автомобілів сегмента A з функціями, розробленими спеціально для світу електромобілів. Такі як, наприклад, «Dynamic Range Mapping», який виділяє на карті область, яку можна проїхати, за допомогою розрахунків, які враховують максимальну відстань з запасом ходу, який залишився, і інші параметри, які визначають ефективність автомобіля. Додаток Fiat не тільки означає, що ви можете переглядати місця зарядки, розташовані неподалік, але також відображає графічну індикацію на карті тих, до кого ви можете дістатись при поточному рівні заряду акумулятора. Карти постійно оновлюються в ефірі. Сервіс My Car, з іншого боку, дозволяє віддалено перевіряти рівень зарядження акумулятора прямо в мобільному додатку Fiat. «My Remote» дозволяє клієнтам дистанційно перевіряти рівень заряду акумулятора; планлувати зарядження автомобіля в найбільш зручні часові періоди; знаходити найближчі загальнодоступні зарядні станції та платити безпосередньо з мобільного телефону, забезпечуючи доступ до мережі 200 000 пунктів зарядки по всій Європі; знаходити точне місце розташування автомобіля; блокувати і розблоковувати двері; вмикати і вимикати світло; і програмувати систему кондиціонування повітря, все безпосередньо зі свого смартфона. І це лише початок. Цифрова система New 500 – це відкритий світ, який постійно зростає і оновлюється по бездротовому зв’язку, щоб зробити сприйняття 500 ще більш ексклюзивним.
З Новим 500 автономне водіння переходить на рівень 2
Новий 500 був розроблений як ідеальний автомобіль для міського використання, і був розроблений з урахуванням всіх аспектів його взаємодії з містом, від безпеки до всебічного захисту. Ось чому 500 оснащений «вдосконаленими системами допомоги водієві» ADAS, які роблять водіння простішим, безпечнішим, комфортнішим і навіть веселішим, а також є першим автомобілем у своєму сегменті з функцією автономного водіння другого рівня.
Але інженери FCA на цьому не зупинилися. Вони хотіли зробити технології більш близькими до людини, впроваджуючи спеціальні індивідуальні рішення для 500: від розширених засобів допомоги водієві, які дозволяють контролювати автомобіль в поздовжньому і поперечному напрямках, до датчиків, які визначають, коли водій тримає руки на кермі: моніторинг рівня ризику набагато більш точний, і це робить автоматичні попередження менш нав’язливими. І ще: завдяки системі Lane Centering New 500 зберігає своє становище посередині смуги руху; система Urban Blind Spot за допомогою ультразвукових датчиків контролює сліпі зони і попереджає трикутним світловим сигналом, який з’являється на бічному дзеркалі, якщо є перешкоди. У той час як 11 датчиків з кутом огляду 360 градусів забезпечують «огляд з дрона», що дозволяє уникати всіх перешкод при паркуванні і найскладніших маневрах: свого роду вид з неба, який бачить всі перешкоди.
Normal, Range і Sherpa: свій стиль водіння для кожного
Електрифікація – це історичний поворотний момент, який змінює автомобіль та мобільність, але не обов’язково спосіб їзди. New 500 дає вам можливість вибору: кожен може насолоджуватися водінням по-своєму, оскільки він був розроблений з трьома режимами водіння, які можна вибрати відповідно до стилю водіння.
У режимі Normal автомобіль рухається як будь-який автомобіль з двигуном внутрішнього згоряння з автоматичною коробкою передач, але з дивовижними характеристиками, які є винятковими для міського автомобіля: 87 кВт потужності, що відповідає 118 к.с., 220 Нм крутного моменту з моментальною готовністю і розгін як у спортивного автомобіля від 0 до 50 км / год за 3,1 сек, а від 0 до 100 за 9 секунд.
У режимі Range новий 500 пропонує нові враження від водіння, тому що ви керуєте тільки однією ногою. Функція «одна педаль» дозволяє управляти прискоренням і уповільненням, натискаючи на одну і ту ж педаль. Коли ви відпускаєте її, автомобіль максимально відновлює енергію, що змушує його сповільнюватись, поки не зупиниться. Цей стиль водіння, ідеально підходить для міського використання, означає, що автомобіль має високе відновлення своєї енергії.
Коли залишковий запас ходу мінімальний, ви можете переключитися в режим Sherpa, який дозволяє водієві прибути в пункт призначення, оптимізуючи доступні ресурси, тому що при проектуванні електромобіля завжди потрібно думати про те, щоб дати водієві можливість дістатися до пункту зарядження незалежно від того, де він знаходиться. У режимі водіння Sherpa задіяні кілька елементів, щоб мінімізувати споживання енергії автомобілем, саме для забезпечення досягнення мети, встановленої на навігаторі, або найближчої зарядної колонки.
Технологічна та соціальна «екосистема» нового 500
Лише творчості, краси, вмісту недостатньо, щоб змінити парадигму. Важливо також все те, що оточує машину, як все взаємодіє. З цієї причини робоча група FCA побудувала навколо проекту New 500 справжню систему послуг, а також фізичних і цифрових рішень, щоб максимально спростити керування автомобілем з нульовим рівнем викидів. Саме такий підхід привів до створення мережі разом з New 500 у співпраці з нашими видатними партнерами, щоб поліпшити і спростити електричну мобільність і зробити її більш приємною. Це і easyWallbox – рішення plug-and-play для домашньої зарядки, розроблене виключно ENGIE Eps, і додаток My Easy Charge (розроблені Digital Solutions), який дозволяє знайти точку зарядки в будь-якому місці Європи, і єдина карта для зарядки і оплати, діюча по всій Європі майже на 200 000 зарядних станцій. А в сфері страхування, Assicurazioni Generali пропонує індивідуальні рішення в залежності від стилю водіння і фактичного використання автомобіля.
А для тих, хто сумнівається в переході на електромобіль New 500, є під рукою Fiat GOe LIVE, безкоштовний додаток для платформ iOS і Android, який дозволяє імітувати використання 500e. Імітація підкреслює потенційні економічні та екологічні переваги, які можуть бути отримані при використанні New 500 замість автомобіля, який є у клієнта в даний момент. Крім того, цей додаток надає корисну інформацію про досвід експлуатації e-Mobility, дозволяє знаходити зарядні станції по всій Європі і бронювати New 500 онлайн.
Нарешті, FCA запустила проект Vehicle-to-Grid (V2G), тобто використання акумуляторів електромобілів в якості розподілених систем зберігання енергії. У партнерстві з ENGIE Eps та Terna нещодавно у Мірафіорі було відкрито найбільший подібний завод у світі, що забезпечує двосторонню взаємодію між повністю електричними автомобілями FCA та електромережею. Окрім підзарядки автомобілів, проект використовуватиме їхні акумулятори для надання послуг зі стабілізації мережі, які зараз знаходяться на етапі пілотних випробувань. Після виведення на повню потужність, можна буде підключати 700 New 500 через 12000 фотоелектричних панелей на даху заводу, що дозволить скоротити викиди CO2 більш ніж на 2100 тонн.
З новим 500 це зовсім інша музика
В автомобільному світі системи AVAS практично однакові на всіх автомобілях: приземлений, безликий електричний звук, тоді як у New 500 є зовсім інша пісня, натхненна самим справжнім італійським творчістю.
Час перезапуску та відновлення вимагає звукового супроводу, який супроводжує «нову норму». Новий 500 представляє зміни абсолютно по-своєму.
Тому був зроблений унікальний і оригінальний вибір – акустична система оповіщення про транспортні засоби (AVAS). Звукове сповіщення пішоходів тепер потрібно за законом для електромобілів на швидкості до 20 км/год, яку новий 500 на швидкості понад 20 км/год перетворює в «музику», використовуючи мелодію, написану Ніно Рота для фільму «Амаркорд», фільму, який символізував італійську культуру, в точності як це робить Fiat 500.
Новий 500 та його стиль, матеріали та кольори: краса та душа
Дизайнерський центр Centro Stile Fiat при розробці New 500 зосередив увагу на душі автомобіля, щоб продукт відображав італійський дух.
І саме італійська креативність відрізняє стиль і дизайн автомобіля: електромобіль, який до того ж красивий, абсолютна новинка в панорамі міських автомобілів з нульовим рівнем викидів.
Тому New 500 – перший електромобіль з душею, що втілює в собі 63-річний досвід і успіхи. Досить зупинитися на передній частині, щоб зрозуміти все це: дизайнери задумали дуже сучасну передню частину, щоб додати автомобілю сильну індивідуальність. З моменту свого дебюту в 1957 році «чисте обличчя» моделі 500 може асоціюватися з «електромобілем», і це дійсно унікальне явище в автомобільній панорамі. Силует також слідкує за грою посилань між минулим і майбутнім: усі три покоління 500 визначаються однаковою центральною лінією, яка характеризує їх пропорції. Саме силует виділяється в дорожньому русі, що свідчить про його унікальність, і він був змодельований для перенесення на модель 2020 року.
500 залишається вірним собі, проте підлягає поновленню: розміщення акумуляторної батареї під новою підлогою дало можливість створити автомобіль з новими габаритами – еволюція відповідно до його початкових пропорцій. Новий 500 – трохи ширше, довше, колісна база ширша і навіть диски більші, в той час як інтер’єр може похвалитися просторішим салоном.
Нове шасі більш пропорційне і дає відчуття підвищеної стабільності і просторової присутності.
В цілому зовнішній вигляд New 500 в його трьох варіантах – кабріолет, седан і 3 + 1 постає більш сильним і солідним, більш компактним і елегантним, з чистими і строгими лініями, простими і звивистими поверхнями.
Усередині все відсіки були перероблені, щоб дати пасажирам відчуття величезної широти, як якщо б вони сиділи на «романтичної лавці». У безперервній взаємодії між минулим і майбутнім тут також є багато посилань на форми, використані в перших 500, таких як тонка, чиста і елегантна передня панель, мінімалістичні кнопки, виставлені в порядку як клавіатура фортепіано, тепер вже культова кругла приладова панель або кермо, яке тепер знову має дві спиці.
Крім того, доступне внутрішній простір було організовано за допомогою різних модульних відсіків, щоб задовольнити різні потреби пасажирів.
У порівнянні з попередніми версіями, New 500 виразно більш елегантний і вишуканий, в тому числі у виборі матеріалів. Оскільки 500 останніх десятиліть все ближче і ближче підходить до світу дизайну інтер’єру та моди, ми використали New 500, щоб зміцнити цей зв’язок, застосувавши більш вишуканий текстиль з ефектом тонкої смужки і меланжеву обробку. З іншого боку, ми підкреслюємо більш міцний зв’язок з природою і благополуччям, використовуючи теплі і м’які відтінки, з елементом інновацій, щоб відсилати до електричної душі New 500, пов’язаної з поточним основним інтересом до екологічності.
Все це стало можливим завдяки пошуку екологічно чистих і перероблених матеріалів, які знайшли своє відображення в застосуванні до сидінь веганскої шкіри і матеріалу Seaqual, волокна, отриманого з переробленого пластику, частково зібраного в океані, фарб замість хромування і килимків, виконаних з перероблених волокон.
Ще одним цікавим елементом є обробка приладової панелі нового 500, а також забарвлення кузова, стиль, що став культовим для моделі 500, який спеціально підкреслює концепцію еволюції і велику вишуканість, а також увагу до інтер’єру. Матеріали, вибрані для обробки передньої панелі, натхненні натуральними елементами, такими як дерево, з інноваційною обробкою, включаючи тривимірне і графічне покриття поверхонь і плетіння, які нагадують ремісницький підхід, що інтерпретується в сучасному стилі, в типовому стилі Fiat 500.
Що стосується кольорової палітри, відтінки New 500 в основному райдужні, щоб висловити емоції та підкреслити натхнення, почерпнуті у природи, а пропоновані нюанси нагадують реальні матеріали, щоб посилити вишуканий, еволюційний характер New 500. Як ви можете бачити з кольорів, вибраних для стартового випуску, зараз у всій лінійці доступні три ексклюзивні лівреї («Ocean Green», «Mineral Grey» та «Celestial Blue»), натхненні основними елементами природи. Інші нові кольори – це «Earth Gray», на перший погляд «класична» перламутрова бронза, приглушена та елегантна, засвічується, коли вона взаємодіє зі світлом променями світло-блакитного (так саме, як логотип 500e), роблячи його сучасним, яскравим та «електричним» кольором; «Glacier Blue», керамічний, делікатиний та ефірний відтінок, де синій, зелений та світло-сірий зустрічаютьчся, створюючи живий, але не кричущий колір; «Rose Gold», дрібнозернистий перламутровий колір, що призводить до рідкого, престижного металевого ефекту. Потім йде Cloud Grey, сірий з дуже явною характерною текстурою, яка в поєднанні з матовою поверхнею дає чітко матеріальний і зернистий ефект; Ice White, класичний пастельний білий колір 500-го, простий, елегантний і непідвладний часу, і, нарешті, Onyx Black, чистий, мінімалістичний, але дуже ефективний глянсовий чорний колір.