Новини

Fiat Tipo 5Doors і StationWagon

16.08.2017

Сім’я Tipo була представлена в повному обсязі на останньому автосалоні в Женеві, де 5-дверна версія і версія універсал пройшли світовий дебют.

Запуск цих машин на ринок знаменує повернення компанії Fiat в сегмент середньо-компактних автомобілів з пропозицією, націленою прямо в серце ринку, завдяки простій, але всеосяжній лінійці, яка відповідає потребам приватних, а також корпоративних клієнтів.
4-дверна версія (4Doors) надійшла в продаж наприкінці 2015 року, та вже продано більше 35000 одиниць в регіоні EMEA – такий успіх заснований на економічності в поєднанні з найкращим в своєму класі просторі салону і багажника, що дозволило знову відкрити перспективи для середньо-компактного седана на ринкахбагатьох країн.

Частково завдяки цим характеристикам, сім’я Tipo отримала престижну нагороду Autobest “BestBuyCar 2016″, присуджену журі в складі 26 журналістів з найавторитетніших європейських автомобільних журналів. Ця нагорода підкреслює незаперечно виграшні особливості цієї моделі в плані дизайну, якості, комфорту і універсальності, а також виключне співвідношення ціни і якості, яке є ключовою концепцією в стратегії модельного ряду Fiat, що підсумовується гаслом “Вам не потрібно занадто, щоб отримати багато”.

FiatTipo 4Doors, 5Doors і StationWagon поділяють одні й ті ж цінності, але у кожного є унікальні особливості, настільки ж різні, як і відповідні їм цільові аудиторії – від сімей і закоханих пар до молодих людей або професіоналів.

Сім’я Tipo розроблялася під гаслом “Уміння без надмірностей″ і поєднує в собі історичні концепції бренду Fiat щодо функціональності, простоти і індивідуальності з неповторним співвідношенням ціни і якості.

У плані індивідуальності FiatTipo відрізняється динамічним стилем і сильним характером у всіх його версіях.Нескладний вибір, пропонований клієнтам, виражається в лінійці двигунів і рівнях обробки салону, які розраховані на найширшу публіку.

Функціональність була відмінною рисою Fiat протягом більше 80 років і внесла свій вклад в скарбничку дуже успішних моделей. У цьому випадку, ретельно розроблений внутрішній простір пропонує неперевершену зручність і вантажомісткість для цієї категорії, а також велику гнучкість експлуатації, яка найкраще виражається в версії StationWagon (універсал).

У плані розміру, 5-дверна модель має 4,37 м в довжину, 1,79 м в ширину і 1,50 м у висоту, в той час як StationWagon має додаткові 20 см, досягаючи 4,57 м в довжину, 1 , 51 м у висоту, завдяки поздовжнім рейлингам на даху, що входять в базову комплектацію. Ширина залишається незмінною.

Вантажомісткість під полицею є вищою в своєму класі: 440 літрів для 5-дверної версії і 550 літрів для універсала, що також включає відмінні практичні рішення для максимально гнучкої експлуатації.

Новий автомобіль оснащений надійною підвіскою для високоточного водіння, блискучою курсовою стійкістю і неповторним комфортом: передня підвіска Макферсон і взаємозалежні задні колеса на торсіонній балці. Обидві схеми підвіски оптимізовані для зниження ваги і тим самим сприяють підвищенню економічності витрати палива, не на шкоду відчуттям динаміки від водіння.

Істинно в стилі Fiat нові доповнення до сім’ї Tipo оснащені великою кількістю розумних рішень, які роблять життя на борту краще для всіх. Лінійка пропонує дивно насичене обладнання в базовій комплектації і дебютну інноваційну систему UconnectTM 7″HD Live з 7-дюймовим кольоровим сенсорним дисплеєм з високою роздільною здатністю з ємнісним екраном, який користувач може розсовувати і зрушувати, як планшет. Все це доповнюється активними і пасивними системами безпеки.

З самих ранніх етапів розвитку особлива увага приділялася повній вартості володіння (ПВВ), що було дуже важливо як для приватних, так і корпоративних клієнтів. Досягнути кращої ПВВ в категорії стало можливим завдяки особливо економічному споживанню палива в поєднанні з низькими експлуатаційними витратами і витратами на ремонт і техобслуговування. Крім того, проста і чітка лінійка і максимальне обладнання в базовій комплектації дозволяють підтримувати залишкову вартість високою в довгостроковій перспективі, в той час як конкретні версії для бізнесу пропонують комплексне рішення для потреб клієнтів, що мають автогосподарства.

Сім’я Tipo,з урахуванням викликів майбутнього, проектувалася в Італії в дизайнерському центрі FiatStyleCentre і розроблялася в Туреччині разом з Tofaş R&D, одним з найбільших науково-дослідних центрів групи FCA, із залученням спеціальної групи з більш ніж 2000 чоловік протягом трьох років. Протягом цього часу моделі були протестовані на загальній дистанції в 8,7 мільйона кілометрів в екстремальних погодних, дорожніх і висотних умовах, щоб бути готовими до продажу в більш ніж 50 країнах в регіоні EMEA. В результаті з’явилася сім’я міцних і надійних автомобілів, вироблених на одному з кращих автомобільних заводів в світі – завод Tofaş в місті Бурса, який був нагороджений золотою медаллю в класифікації WorldClassManufacturing.